Επιστροφές / Αλλαγές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Μέσα στη συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει συμπληρωμένη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες η Φόρμα Αλλαγής / Επιστροφής.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της συγκεκριμένης φόρμας αλλαγής / επιστροφής, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πληροφορίες ηλεκτρονικά.

Μόλις λάβουμε την φόρμα αλλαγής – επιστροφής που μας στείλατε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Έπειτα θα καλέσετε την εταιρία ταχυμεταφορών μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας, ώστε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και να παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, στον υπάλληλο της εταιρείας για να μας το φέρει. 

Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το σωστό, φυσικά χωρίς καμία χρέωση.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το dogart.gr (αρκεί το προϊόν να επιστραφεί με COMVOS EXPRESS Κούριερ).

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

  1. εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το dogart.gr

  2. σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό
    Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις
    * Αν διαπιστωθεί πως το προϊόν που μας στείλατε δεν είναι ελαττωματικό, θα σταλεί πίσω επιβαρύνοντάς σας με 8€ (κόστος μεταφοράς παράδοσης – παραλαβής). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημία λόγω χρήσης και φθοράς δε θεωρούνται ελαττωματικά.

  3. σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας
    Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα μάς, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας. Επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (αμεταχείριστο), η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει αλλοιωθεί ή καταστραφεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του.

    Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα:
    (α) ίσης αξίας
    (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή
    (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά)
    (δ) υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας, η οποία γίνεται μέσω τραπέζης.
    Σε αυτήν την περίπτωση από το συνολικό ποσό επιστροφής θα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής (παράδοσης – παραλαβής).
    * Διευκρινίζεται πως εφόσον ο λογαριασμός δεν ανήκει σε κάποια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε (Πειραιώς, Eurobank), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα όποια τραπεζικά έξοδα προκύψουν κατά την επιστροφή των χρημάτων.

Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν καθώς και όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν, και αφού το παραλάβουμε και το ελέγξουμε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα στο λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός 14 εργάσιμων ημερών ή πραγματοποιούμε την αντικατάσταση του.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. συσκευάζετε το προϊόν, χωρίς να λείπει κάποιο από τα εξαρτήματα που τυχόν διαθέτει, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιασδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.

  2. μέσα στη συσκευασία θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει συμπληρωμένη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες η Φόρμα Αλλαγής / Επιστροφής. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης της συγκεκριμένης φόρμας αλλαγής / επιστροφής, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πληροφορίες ηλεκτρονικά

  3. αποστέλλετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση:
    DOGART.GR
    Θεμ.Σοφούλη 26, 54655 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη
    Τηλ.: +30 2310 410 706 
TOP
SHOPPING BAG 0